BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 22 Ogos 2012

ANEKA KEK

                                     

                              Hai....cantik tak kek diatas ??ada lagi di bawah ni


                                         ............                dan ini lagi                ..............


hehe
 

CUN??
 

Tengok yang ni pulak


Berminat??
 
 















    For your information,kesemua kek diatas adalah hasil air tangan ibu saya sendiri.Bermula dengan hanya menghadiri beberapa kelas belajar buat kek,kini terdapat banyak tempahan kek dan biskut sampai tak menang tangan tau...
   Sian gak kat my mom kena buat sendiri at dapur rumah kami....al maklum la...saya mana ada kat rumah,kena stay at ostel di Kuala Pilah memandangkan saya masih study lagi.Begitu juga dengan adik-adik saya yang lain yang sibuk dengan urusan masing-masing.

   By the way.ini baru di peringkat permulaan.Saya yakin suatu masa nanti bisnes kek my mom ini akan maju dan akan tertubuhnya satu kedai kek nanti.

     Jika anda berminat dengan kek-kek diatas,dan pelbagai lagi jenis-jenis kek yang menarik sama ada kek hari jadi,kek perkahwinan,dan pelbagai lagi..bolehlah menempah di

      No Tel:0175201955

      No Tel:0196345911

      No Tel:0176489825


      Pssst...dibawah ni ada lagi tau...sila cuci mata



























                                                                              

0 ulasan: